آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

برگی‌زر: حاضرم دست آقای اصولی را ببوسم تا دست از سر فوتبال خراسان بردارد | شترمرغ که نداریم، یا مرغ باشد یا شتر!

  • کد خبر: ۱۶۴۲۵۴
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
برگی‌زر: حاضرم دست آقای اصولی را ببوسم تا دست از سر فوتبال خراسان بردارد | شترمرغ که نداریم، یا مرغ باشد یا شتر!
پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: حاضرم دست آقای اصولی را ببوسم. ایشان ۴ سال به فوتبال خراسان رضوی خدمت کرد. با چه زبانی از ایشان خواهش کنم که فوتبال خراسان رضوی را رها کند و اجازه دهد فوتبال این استان را فوتبالی‌های همین استان نابود کنند!

گروه ورزش | شهرآرانیوز، هادی برگی‌زر در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حواشی انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی به دلیل تصویب قوانین اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اعضای هیات رئیسه‌ای که این قوانین را تصویب کرده‌اند از هیات رئیسه فدراسیون گلف و کبدی هستند؟ اعضای فدراسیون فوتبالی که اساسنامه‌ای تصویب کند که فوتبالی‌ها نتوانند در آن شرکت کنند، باید آن را به ناکجاآباد فرستاد.

اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به دنبال این است تا عده‌ای خاص بر آن تسلط داشته باشند

وی افزود: تعجب می‌کنم چگونه اعضای هیات رئیسه خود را کارشناس فوتبال می‌دانند و چنین اساسنامه‌ای به نفع افرادی خاص تصویب می‌کنند؟ احسان اصولی نیز یکی از کسانی است که نمی‌خواهد اجازه دهد دیگران وارد چرخه فوتبال شوند. در این فوتبال آنقدر منافع وجود دارد که می‌خواهند آن را انحصاری کرده تا عده‌ای خاص بر آن تسلط داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: با این اساسنامه اسطوره فوتبال ایران و آسیا نمی‌تواند به عنوان رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ثبت‌نام کند. چند داور خوب استان که از بهترین داوران فوتبال ایران هستند نمی‌تواند در این انتخابات ثبت نام کنند. فوتبال خراسان رضوی فوتبالیست تراز اول دارد که هیچ یک از آنان نمی‌توانند کاندید شوند.

اساسنامه جدید فدراسیون ۳ پارچ آب روی قرارداد ترکمنچای و گلستان ریخته است!

برگی‌زر تصریح کرد: در تاریخ خوانده‌ایم که ایران در قرارداد ترکمنچای و گلستان متضرر شد، اما این اساسنامه ۳ پارچ آب روی قرارداد گلستان و ترکمنچای ریخته است! اعلام کنند که دیگر فوتبالی‌ها وارد عرصه فوتبالی نشوند. این افراد برایشان اهمیتی ندارد که چه اتفاقی قرار است برای فوتبال رقم بخورد.

وی اضافه کرد: وقتی شخصیت‌های سیاسی و غیرفوتبالی پا در این عرصه‌ها می‌گذارند که لگد به توپ فوتبال نزده‌اند و ابعاد زمین فوتبال را نمی‌دانند، باعث می‌شود که دو نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر طی ۴ سال اخیر از لیگ برتر حذف شوند و کل افتخار فوتبال خراسان به حضور ۲ تیم خراسانی در لیگ ۳ ختم شود. این اوج توانایی و توانمندی هیات فوتبال خراسان رضوی در ۴ سال گذشته است که ادعا دارند بهترین عملکرد را در میان هیات‌های فوتبال داشته‌اند!

وعده سر خرمن دادن که کاری ندارد، من هم وعده می‌دهم تیمم قهرمان آسیا شود!

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی در خصوص وعده احسان اصولی برای رقم خوردن روز‌های خوب برای فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: من هم وعده می‌دهم که اگر رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی بشوم، تیمی در خراسان رضوی تشکیل دهم که در تمام رده‌های سنی و در لیگ‌های برتر قهرمان ایران شود. حتی الهلال عربستان را هم شکست دهیم و قهرمان آسیا شویم. وعده سر خرمن دادن که کاری ندارد! احسان اصولی اگر توانایی داشت در ۴ سال گذشته به نمایش می‌گذاشت، نه اینکه فوتبال خراسان را با خاک یکسان کند.

برگی‌زر خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم به فوتبال سیستان و بلوچستان توهین کنم، اما در حال حاضر فوتبال خراسان رضوی همسطح فوتبال سیستان و بلوچستان است. تمام آورده فوتبال هر استانی این است که در سطح لیگ برتر چه تیمی و در سطح تیم ملی چه بازیکنانی دارد. در حال حاضر داشته‌های فوتبال خراسان رضوی چیست؟

حاضرم دست احسان اصولی را ببوسم تا دست از سر فوتبال خراسان بردارد

وی در پاسخ به این سوال که با وضعیت کنونی فوتبال خراسان رضوی آیا می‌توان به آینده امیدوار بود یا خیر، گفت: من حاضرم دست آقای اصولی را ببوسم. ایشان ۴ سال به فوتبال خراسان رضوی خدمت کرد. با چه زبانی از ایشان خواهش کنم که فوتبال خراسان رضوی را رها کند و اجازه دهد فوتبال این استان را فوتبالی‌های همین استان نابود کنند!

برگی‌زر افزود: اکثر جامعه فوتبال خراسان رضوی بیرون از گود هستند. در کمیته‌ها و ارکان این هیات از آدم‌هایی کوچک استفاده شده که انتظار کار‌های بزرگ از آنان دارند. برای انجام دادن کار‌های بزرگ باید شخصیت‌های بزرگ پیرامون خود جمع کنید، نه اینکه فوتبال خراسان رضوی را پله کنید که در هیات رییسه فدراسیون فوتبال بنشینید.

شترمرغ که نداریم، یا مرغ یا شتر!

وی ادامه داد: نمی‌دانم دستگاه‌ها نظارتی کجایند و چه می‌کنند. یکی از قوانین و ضوابط هیات رییسه فدراسیون فوتبال این است که اعضایش در ساکن تهران باشند. از این طرف نیز یکی از قوانین اساسنامه هیات‌های استانی این است که رییس هیات فوتبال استان باید ساکن استانش باشد. هیچکس نیست که یقه این آقا را بگیرد. شترمرغ که نداریم، یا باید شتر باشد یا مرغ. نمی‌شود که یک نفر هم در هیات رییسه فدراسیون باشد و هم بر مسند هیات فوتبال یک استان. مدیر پروازی که نمی‌توان بر سر فوتبال قرار دهند. مگر قحط‌الرجال آمده؟ احسان اصولی که به آرزویش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید، برود به همان کارش در فدراسیون برسد و اجازه دهد فوتبال خراسان رضوی توسط اهلش اداره شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->